Obchodní podmínky


Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího.

Obsah obchodních podmínek


I.   Obecná ustanovení
II.  Uživatelský účet
III. Obchodní podmínky pro Českou republiku
IV. Záruční a Reklamační podmínky pro Českou republiku

I. Obecná ustanovení


1.     Prodávající je společnost CORRECT INVEST s.r.o., se sídlem : Na Výsluní 201/13, 100 00 Praha 10 - Strašnice, zapsána v Obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 108836, IČ:  27367967, DIČ CZ27367967, e-mail: correctinvest@corectinvest.cz  pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu FISHING STAR umístěného na internetové adrese www.fishingstar.cz, e-mail: fishingstar@fishingstar.cz, shop@fishingstar.cz

2.     Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího FISHING STAR. Internetový obchod je Prodávajícím provozován na internetové adrese www.fishingstar.cz, a to prostřednictvím webového rozhraní (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

3.     Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce. Kupující převzetím zboží od prodávajícího, nebo převzetím od přepravce souhlasí s níže uvedenými obchodními podmínkami a reklamačním řádem. Obchodní podmínky a reklamační řád lze stáhnout v tisknutelné formě a jsou dostupné k nahlédnutí v provozovně Prodávajícího.

4.     Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy kupující, který má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti.

5.     Spotřebitelem (dále též „kupující“) je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem (dále taktéž „Prodávající“) nebo s ním jinak jedná.

6.     Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

7.     Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

8.     Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

  II. Uživatelský účet


1.   Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). Webové rozhraní obchodu umožňuje i možnost, že může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu. Realizací registrace je automaticky udělena základní věrnostní sleva 2% na každý realizovaný nákup. Výše slevy se řídí podmínkami slevového programu internetového obchodu FISHING STAR.

2.   Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

3.    Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu a bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za porušení této povinnosti ze strany kupujícího.

4.    Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

5.    Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 1 rok nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

6.   Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

III. Obchodní podmínky pro Českou republiku

Způsoby dodání zboží a přehled cen dopravy po ČR


Zboží je doručováno na zákazníkem uvedenou adresu, o odeslání zboží je zákazník informován formou e-mailu. Doručování je zajišťováno v pracovních dnech v průběhu běžné pracovní doby. Objednané zboží je zasíláno přepravní společností PPL,  Českou poštou, nebo si ho lze osobně vyzvednout na adrese provozovny společnosti CORRECT INVEST  s.r.o., Všetatská 37/13, 277 32 Čečelice. Cena poštovného/dopravného je účtována ve výši 98,- Kč, doběrečné ve výši 27,- Kč, Balné neúčtujeme. V případě objednávky zboží, jejíž celková hodnota přesahuje částku  3 000,- Kč, nebude účtováno žádné poštovné/dopravné.

Způsoby dodání zboží a přehled cen dopravy na Slovensko


Zboží na Slovensko zasíláme prostřednictvím přepravní společnosti PPL.  Výše poštovného / dopravného závisí na hmotnosti zásilky. Cena přepravy je 285,- Kč (balík do 3kg), doběrečné 70,- Kč. Nad 3kg bude účtováno dle sazebníku přepravní společnosti PPL, nebo idividuelně. Balné neúčtujeme.

Nevyzvednutí zásilky


V případě nevyzvednutí zásilky kupujícím si Prodávající vyhrazuje právo navýšit konečnou cenu objednávky o další poštovné při opětovném zaslání objednávky.

Způsoby platby


a)     bankovním převodem

Při platbě bankovním převodem vyčkejte na potvrzovací email, ve kterém naleznete informace k platbě. Fyzické dodání objednávky lze uskutečnit až po připsání finančních prostředků na účet . Při platbě bankovním převodem obdrží kupující veškeré údaje o platbě e-mailem. Na objednávky realizované o víkendu nebo mimo pracovní dobu, budou údaje o platbě bankovním převodem zaslány kupujícímu v nejbližším možném termínu.
 
Bankovní údaje:
Komerční banka a.s.
Číslo účtu:  51-2679420237/0100

Pro zahraniční platby
 IBAN:  CZ3201000000512679420237     SWIFT:  KOMBCZPP  
 
b)    na dobírku (hotově, nebo platební kartou při převzetí zboží)

Zboží zaplatíte až při jeho dodání přímo doručiteli – společnosti PPL, nebo České poště.  

c)     hotově při osobním odběru

Zboží zaplatíte při jeho převzetí na místě osobního odběru:  FISHING STAR, Všetatská 37/13, 277 32 Čečelice.


Dodací lhůty

Dodací lhůta je obvykle do 5 dnů, není-li uvedeno jinak. Dodací lhůta začíná dnem obdržení závazné objednávky za podmínky obdržení všech podkladů nutných pro její včasné vyřízení. V případě, že je zboží skladem je většinou expedováno do 24 hodin
a předáno dopravci. Pokud, bude zboží na cestě do skladu prodávajícího, oznámí toto prodávající kupujícímu a zároveň ho bude informovat o předběžném termínu dodání jiném, nebo nabídne výrobek jiný, srovnatelný s původním. V tomto případě si však musí prodávající vyžádat odsouhlasení kupujícího.

U položek označených "Skladem v e-shopu" platí, že je toto zboží skladem buď na naší prodejně v Čečelicích, nebo je skladem v centrálním skladu společnosti CORRECT INVEST  s.r.o.,  nebo je u našeho smluvního dodavatele v jeho skladu, odkud je k nám zboží pravidelně přepravováno. Označení "Skladem v e-shopu" nevychází z reálné dostupnosti skladových zásob naší kamenné prodejny a nelze si na základě tohoto označení položky v e-shopu nárokovat bezprostřední dostupnost uvedeného sortimentu zboží také na prodejně. V případě uvedení osobního odběru v objednávce Vás bezprostředně po připravení Vaší objednávky k vyzvednutí na prodejně budeme kontaktovat.

Informace o skladovosti u nabízeného zboží se může lišit v závislosti na postupném vyprodávání a má čistě informativní charakter. V případě, kdy kupující objedná zboží uvedené jako skladem v e-shopu a prodejce jej nebude fyzicky mít skladem k dispozici, bude Vás kontaktovat naše zákaznické oddělení.

Další ujednání

1. Ochrana osobních údajů


Kupující dává prodávajícímu svůj souhlas ke shromažďování a zpracování osobních údajů pro účely splnění předmětu uzavírané kupní smlouvy a využití pro marketingové účely prodávajícího (zejm. pro zasílání obchodních sdělení). Tento souhlas lze odvolat zasláním písemného nesouhlasu se zpracováním osobních údajů na adresu prodejce. Osobní údaje jsou zpracovávány v souladu s platnými zákony České republiky, hlavně pak se zákonem č. 101/200 Sb. o ochraně osobních údajů.

2. Internetová objednávka


Po vytvoření (odeslání) objednávky zákazník obdrží automatickou odpověď prostřednictvím elektronické pošty, která obsahuje informaci o úspěšném přijetí, způsobu naší další komunikace a přesné specifikaci objednaného zboží včetně cen. Potvrzení objednávky je uskutečněno až po telefonickém nebo e-mailovém potvrzení objednávky zaměstnancem společnosti prodejce.

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a Prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

Před zasláním objednávky Prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky.

3. Přání kupujícího (dodatek)


Pokud kupující uvede do poznámky v objednávce speciální přání nebo jiný požadavek, vyhrazuje si Prodávající právo kdykoliv od smlouvy odstoupit až do okamžiku předání objednaného zboží.

4. Platnost cen


Ceny zboží jsou denně aktualizovány, lze si je ověřit u jednotlivých položek a platné jsou v momentu objednání.

5. Slevy a slevové kupony


Prodávající poskytne různé druhy slev (věrnostní, objemové apod.). Každá sleva má pravidla pro užití.
V případě, že sleva nebo slevový kupon bude uplatněn v rozporu s pravidly dané slevy či slevového kuponu má prodávající právo takové uplatnění slevy nebo slevového kuponu odmítnout. V takovém případě je kupující informován a bude mu nabídnuta možnost vyřídit objednávku bez této slevy či slevového kuponu.

Každou slevu, nebo kupon lze uplatnit pouze jednou, pokud není výslovně uvedeno jinak. V případě více násobného použití má prodejce právo odmítnout takovou slevu uznat.  V případě, že je hodnota dárkového poukazu, či slevového kuponu vyšší, než je hodnota celého nákupu, rozdíl se na nový poukaz či kupon nepřevádí a nevyčerpaná suma se zpětně neproplácí.

6. Akční nabídky


Sekce „Výprodej“  sdružuje přehled zboží v cenové akci napříč všemi kategoriemi. Jedná se o největší slevy a nejzajímavější akce! Tyto ceny platí do odvolání. V sekci Akční nabídky a Výprodejové zboží deklarované dárky od hodnoty nákupu nad 2 000,00 Kč - nepřísluší ( neposkytujeme ).

7. Daňový doklad a záruční list


Daňový doklad je vždy součástí zásilky nebo osobního prodeje. Záruční list je vystavován v závislosti na podmínkách výrobce. V případě, že zásilka obsahuje pouze daňový doklad, slouží tento doklad zároveň jako záruční list.

8. Informace a poradenství


Všechny ústní a písemné údaje o vhodnosti a možnosti použití dodávaného zboží jsou sdělovány podle nejlepšího vědomí Prodávajícího. Představují však pouze jeho hodnoty zkušeností a informací, které prodávající sám získal od výrobce či svého dodavatele.

IV. Záruční a reklamační podmínky pro českou republiku


Veškeré nepopsané skutečnosti se řídí občanským zákoníkem a zákonem čís. 634/1992 Sb., zákon o ochraně spotřebitele v platném znění (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“). V případě zakoupení zboží v rámci podnikatelské činnosti se postupuje při reklamaci dle příslušných ustanovení občanského zákoníku.

Převzetí zásilky


Kupujícímu je doporučeno nepřebírat od přepravce poškozenou zásilku a kontaktovat nás neprodleně na : mailto:shop@fishingstar.cz, fishingstar@fishingstar.cz. V případě převzetí poškozené zásilky bude k reklamaci přistupováno ve spolupráci s přepravní službou. Po převzetí zboží je doporučeno zboží bez zbytečného odkladu zkontrolovat a případné zjištěné vady co nejdříve oznámit písemnou formou na e-mail: mailto:shop@fishingstar.cz, fishingstar@fishingstar.cz (nejrychlejší řešení) nebo korespondenční poštou na adresu provozovny.

Způsob popsání vady a další potřebné informace, jsou uvedeny v článku „Vyřízení reklamace"

Práva z odpovědnosti za vady, podmínky uplatnění těchto práv


Práva z vadného plnění jsou uvedena v Občanském zákoníku v § 2161 a dalších. Kupující má mimo jiné níže uvedená práva:

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady, projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Datum prodeje je vyznačeno na prodejním dokladu, případně i na záručním listu.

Výskyt vady do 6 měsíců od prodeje

 
V případě výskytu vady ve lhůtě 6 měsíců od data dodání/prodeje má kupující právo požadovat dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud se vada týká jen části věci, může kupující požadovat výměnu jen této součásti. Není – li to možné, může kupující odstoupit od kupní smlouvy.
 
Výskyt vady po šestém měsíci od prodeje

1. Vadné plnění je podstatným porušením kupní smlouvy. V případě, že je vada zboží podstatným porušením kupní smlouvy, má zákazník na výběr z následujících možností:

·         Odstranění vady dodáním nově věci nebo věci chybějící
·         Odstranění vady opravou věci
·         Poskytnutí přiměřené slevy
·         Odstoupení od kupní smlouvy

Zvolenou variantu oznámí zákazník při uplatnění reklamace a tato informace bude zapsána do reklamačního protokolu.
 
2. Vadné plnění je nepodstatným porušením kupní smlouvy  v případě, že je vada zboží nepodstatným porušením kupní smlouvy, má zákazník na výběr z následujících možností:

·         Odstranění vady
·         Poskytnutí přiměřené slevy

Právo z vadného plnění se nevztahuje:

1.     na vady vzniklé běžným používáním
2.     nesprávným použitím výrobku
3.     nesprávným skladováním
4.     na vady vzniklé mechanickým poškozením a opotřebením či živelnou pohromou (voda, písek, oheň atd.)

U zboží prodávaného za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána. Tato vada je vyznačena na prodejním dokladu nebo na záručním listu.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů. Prodávající neodpovídá za škodu způsobenou funkčností nebo poruchou výrobku. Prodávající dále neodpovídá za případné vady zboží, na které byl kupující v době uzavírání smlouvy upozorněn a současně převzetí zboží neodmítl nebo je sám způsobil. Jde-li o věci použité, neodpovídá prodávající za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím.

Vyřízení reklamace

 
Kupujícím je doporučeno v případě reklamace výrobku zakoupeného u společnosti CORRECT INVEST  s.r.o. postupovat následujícím způsobem:

a.     informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, písemně, či osobně

b.    nebo na provozovně:  Všetatská 37/13, 277 32 Čečelice,  v pracovní dny od 9:00 do 16:00,  nebo zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu a do zásilky uveďte důvod reklamace a veškeré Vaše kontaktní údaje.

Dodat spolu s reklamovaným zbožím veškeré součásti, které mohou s vadou souviset, přesný popis vady, případně důkaz projevu vady, která vzniká pouze občas, kontaktní informace (telefon, e-mail), specifikaci práv, která chcete v souvislosti s reklamací uplatnit, prodejní doklad (kopii) a záruční list (pokud byl přiložen).

Zásilka s reklamovaným zbožím by měla být dodána v řádném bezpečném obalu jako cenný balík (nikoliv dobírkou) Uvedená doporučení nemají vliv na možnosti a práva spotřebitele vyplývající z Občanského zákoníku a zákonu „O ochraně spotřebitele“ v platném znění a mají sloužit pouze pro co nejrychlejší vyřízení reklamace výrobku.

Prodávající, po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného zboží,

·         Uzná reklamaci jako oprávněnou a na místě přijme reklamované zboží do reklamačního řízení a o tomto
          pořídí písemný zápis .
·         Reklamaci přijme a jako neoprávněnou na místě zamítne a reklamované zboží vrátí kupujícímu.
·         Reklamované zboží přijme k odbornému posouzení, na základě jehož výsledků bude reklamace buďto uznána za 
          oprávněnou a  řádně vyřízena, nebo bude zamítnuta a zboží bude vráceno kupujícímu.
 
O tom, kdy bylo právo z odpovědnosti za vady uplatněno, jakož i o provedení opravy a době jejího trvání, případně o způsobu vyřízení reklamace, vydá prodávající kupujícímu písemné potvrzení – reklamační protokol.

Reklamace, včetně odstranění vady, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty může kupující požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy.

Storno objednávky

Storno objednávky ze strany kupujícího

 
Objednávku může kupující stornovat telefonicky na zákaznické lince 315 621 870 nebo 774 983 894, případně emailem mailto:shop@fishingstar.cz, mailto:fishingstar@fishingstar.cz,  až do chvíle, než je Vaše objednávka odeslána – předána přepravní firmě.

Storno objednávky ze strany prodávajícího

 
Prodávající má právo nepotvrdit objednávku, nebo od objednávky odstoupit, viz „Odstoupení od kupní smlouvy uzavřené pomocí komunikace na dálku“. Prodávající si vyhrazuje právo na odstoupení od kupní smlouvy při opakovaném nepřevzetí zásilky ze strany kupujícího. Před odstoupením je prodávající vždy povinen informovat zákazníka o této skutečnosti.


Odstoupení od kupní smlouvy uzavřené pomocí komunikace na dálku

 
Kupující má v souladu s platnými zákony právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě do 14 dnů od data převzetí. V této lhůtě musí kupující odeslat odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující následně vrátí zboží prodávajícímu bez zbytečného odkladu na vlastní náklady. Prodávající vrátí kupujícímu peníze ve lhůtě 14 dnů od odstoupení kupujícího od smlouvy, nejdříve ale v okamžiku převzetí vraceného zboží prodávajícím, nebo pokud kupující prokáže, že vrácené zboží odeslal prodávajícímu. Kupující má kromě kupní ceny zboží právo na vrácení nákladů souvisejících s dopravou zboží, kterou prodávajícímu uhradil, nejvýše však ve výši ceny nejlevnější nabízené dopravy prodávajícího.

Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zaslat poštou na adresu provozovny CORRECT INVEST, s.r.o., Všetatská 37/13, 277 32 Čečelice., IČ: 27367967, DIČ CZ27367967 (což je i adresa pro zaslání vraceného zboží) nebo emailem na adresu e-mail: mailto:shop@fishingstar.cz, fishingstar@fishingstar.cz.

Odstoupení od kupní smlouvy může být zamítnuto pokud:
·         Kupující neodešle zboží zpět před uplynutím 14 dnů ode dne, kdy nám oznámil, že odstupuje od této smlouvy
·         se jedná o dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, kde Kupující porušil jejich originální obal
·         zboží bylo dodáno v uzavřeném obalu, a Kupujícím bylo po dodání z obalu vyňato a z hygienických důvodů je nelze vrátit
·         bylo zboží upraveno podle přání Kupujícího
·         zboží podléhá rychlé zkáze
·         je Kupujícím podnikatelem anebo právnickou osobou
 
Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

Závěrečná ustanovení

·         Práva z vadného plnění zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době.

·         Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva

          České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.

          Případné spory mezi společností CORRECT INVEST, s.r.o. a Kupujícím, lze řešit také mimosoudní cestou.

          V takovém případě Kupující - spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým

          je například Česká obchodní inspekce. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde.

          Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, pak společnost CORRECT INVEST, s.r.o.

          doporučuje Kupujícímu nejdříve využít kontakt na společnost CORRECT INVEST, s.r.o.,

          pro vyřešení nastalé situace.

INFORMACE PRO ZÁKAZNÍKY EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 
Tyto obchodní podmínky, reklamační řád nabývají účinnosti dne 1. 1. 2014. Změny reklamačního a obchodních podmínek vyhrazeny.

Provedena aktualizace k 1.3.2017.
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.